loading...
وبلاگ تفریحی
محمد بازدید : 535 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)


آن روز که دربازی تیم ملی دستم شکست آیا حرفی زدم؟ خواهش می کنم این عکسی که از من وجود دارد را خوب نگاه کنید. سینه من از چند جهت خراشیده شده اما من نه حرفی زدم و نه از کسی خواستم ضربه زننده را محروم کند

آندرانیک تیموریان از آن ها که باعث محرومیتش شده اند می خواهد این عکس را که سینه اش از چند جهت خراشیده را خوب نگاه کنند. تصویری که هرگز منجر به محرومیت بازیکن خاطی نشد...

خبرنگار  پس از اعلام جریمه تیموریان توسط کمیته انضباطی سراغ این بازیکن رفت تا نظرش را درباره رای اعلام شده جویا شود.

تیموریان در پاسخ گفت:

« رای را می پذیرم اما بدانید این رای فقط به خاطر هجمه ای که پرسپولیسی ها به راه انداختند اعلام شد. اشکالی ندارد من می پذیرم اما یک سوال از دوستانی که باعث محرومیتم شدند دارم. آن روز که در تبریز خطای شدید روی من شد آیا داد و قال کردم و از کمیته انضباطی خواستم بازیکن حریف را محروم کند؟ یا آن روز که دربازی تیم ملی دستم شکست آیا حرفی زدم. خواهش می کنم این عکسی که از من وجود دارد را خوب نگاه کنید. سینه من از چند جهت خراشیده شده اما من نه حرفی زدم و نه از کسی خواستم ضربه زننده را محروم کند.»

 

 آندرانیک تیموریان: لطفا حتما این عکس را ببینید !

تیموریان خواست تصویری که پس از بازی با تراکتورسازی منتشر شد را دراختیار خوانندگان بگذاریم. تصویری که متعلق است به آخرین بازی استقلال در نیم فصل.

قدس آنلاین


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 49
  • بازدید کلی : 1,727